Cruising / Carving
Cruising
Jazda po drogach z niewielkim nachyleniem, często w celu przemieszczenia się z punktu A do punktu B na krótkim dystansie. Na krótkie dystanse preferowana jest stosunkowo krótka i responsywna deska, podczas gdy na dłuższe dystanse idealne są deski dłuższe i bardziej elastyczne.
Carving
Priorytetem są zakręty zamiast dystansu. Deska jest często elastyczna, co umożliwia efektywny powrót z carvu i generowanie prędkości. Trucki są umieszczone na końcach deski, aby zapewnić maksymalną stabilność.
Wybierz swoją deskę
Tradycyjny kształt cruiser
Bardzo popularny ze względu na swój rozmiar, responsywność i wszechstronność. Jego kicktail pozwala na pokonywanie krawężników, przeszkód, a nawet wykonywanie trików inspirowanych tradycyjnym skateboardingiem.
Elastyczny Drop Through
Trucki są umieszczone na końcach deski, co zapewnia dużą stabilność, i zamontowane przez deskę, aby obniżyć jej wysokość, oferując większy komfort podczas pchania (kolano mniej się ugina podczas pchania). Elastyczność dodaje jeszcze więcej komfortu i energii w zakrętach, pozwalając na pompowanie w celu generowania prędkości.
Elastyczny Top Mount / Pintail
Trucki zamontowane pod deską zapewniają większą dźwignię w zakrętach, zwiększając efekt carvingu kosztem komfortu podczas pchania.


Wybierz swoje trucki
Trucki TKP czy RKP?
TRUCKI TKP - TRADYCYJNY KING PIN
Klasyczna geometria trucków skateboardowych. Geometria, która podkreśla reakcję i dźwignię deski, z hangerem zaprojektowanym do ślizgania się po poręczach, grindach itp.
Rekomendowane dla krótkich cruiserów (-35"), aby wykorzystać kicktail deski.
Zobacz trucki TKP
TRUCKI RKP - ODWROTNY KING PIN
Całkowicie inna geometria niż TKP, maksymalizująca stabilność, ale także promień skrętu trucków. Te trucki są większe i cięższe niż ich odpowiedniki, ale bardziej odpowiednie dla longboardów.
Rekomendowane dla wszystkich longboardów powyżej 35".
Zobacz trucki RKP
Szerokość trucków zostanie wybrana na podstawie szerokości deski oraz zamierzonego zastosowania:
Trucki 180mm są szeroko stosowane ze względu na swoją stabilność i wszechstronność.
Trucki poniżej 180mm będą miały lepszą reakcję w zakrętach, ale będą mniej stabilne.
Wybierz swoje koła
Twardość i rozmiar
Twardość
Idealne koło do jazdy to bardzo miękkie koło (między 75a a 86a). Lekkie i gładko toczące się koło, odpowiednie do wszystkich typów nawierzchni, dość szerokie z kwadratowymi brzegami, zapewniające przyczepność w zakrętach. Zakres twardości wynosi od 75a do 83a.
Im bardziej miękkie koło, tym bardziej komfortowe na nierównych nawierzchniach i tym lepsza przyczepność do podłoża. Twardsze koło łatwiej się ślizga, ale jest mniej komfortowe.
Średnica:
Między 60mm a 70mm
Małe, lekkie koła sprzyjające przyspieszeniu podczas pchania, ale zmniejszające przyczepność i komfort w porównaniu do większych kół.
Między 65mm a 70mm:
Wszechstronne koło, które równoważy przyspieszenie, komfort i przyczepność.
Powyżej 70mm:
Wszechstronne koło, które równoważy przyspieszenie, komfort i przyczepność.
UWAGA: Dla kół powyżej 65mm zaleca się dodanie podkładki między truckami a deską, w przeciwnym razie koła mogą dotykać decka, co spowoduje niezamierzone hamowanie. Jeśli masz wątpliwości, nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.
