O practică similară cu snowboarding-ul, unde scopul este de a face viraje făcând alunecări controlate folosind mănuși de alunecare sau stând în picioare. Spre deosebire de coborârea la vale, truck-urile vor avea unghiuri similare, oferind o bună pârghie pentru a iniția alunecări sau „slide-uri”.
O placă versatilă cu care poți face trucuri datorită kicktail-ului, dar și potrivită pentru coborâri, deoarece de obicei variază între 34 și 38”.
O placă care prioritizează stabilitatea, având de obicei o roată de bază mare, ceea ce crește raza de viraj. O placă mai stabilă, dar mai puțin agilă în viraje. O placă cu drop va limita mișcarea picioarelor și va scădea centrul de greutate pentru o stabilitate mai mare, în detrimentul manevrabilității.
Toate caracteristicile speciale sunt eliminate, concentrându-se exclusiv pe viteză și confort. O placă minimalistă și rigidă, perfectă pentru a lua viraje în slide-uri. Accesorii precum un blocaj de torsiune sau footstops sunt adesea adăugate pentru a personaliza placa. Simplu și eficient.
Lățimea va depinde în mare măsură de lățimea plăcii, dar poți lua în considerare truck-uri între 140mm și 180mm. Truck-urile mai mici vor oferi o agilitate mai bună în viraje, dar vor fi mai puțin stabile la alunecări, în timp ce truck-urile mai mari oferă opusul.
În ceea ce privește unghiurile truck-urilor, 45° pentru fiecare truck îți va oferi o configurare versatilă și stabilă, în timp ce un unghi împărțit (unghiuri diferite pentru truck-ul din față și cel din spate) va oferi o stabilitate mai mare în detrimentul versatilității (de exemplu, în switch).
Facilitează eliberarea roții de pe drum, cu un diametru între 65mm și 75mm și duritate între 75a și 86a.
O roată mai tare tinde să aibă mai puțină aderență comparativ cu o roată mai moale.
Roțile cu margini pătrate pot fi folosite și ele, deoarece oferă mai multă aderență, dar sunt mai greu de inițiat în alunecare, făcându-le mai potrivite pentru riderii avansați.